我以前好少去美容院,聽朋友介紹Unique Beauty,心思思唔知好唔好試下。我對一般facial就無乜大興趣,人手通淋巴就好想試下,所以上星期就跟個朋友一齊去Unique Beauty試下,結果按完之後真係舒服左好多,成個人都無咁水腫,效果比想像更加好,相信之後都會keep住去做呢!

可能平時飲得凍野多,又少做運動,所以成日覺得個人好攰,知道通淋巴可以排毒去水腫,雖然未試過Unique Beauty好唔好,但都因為個人實在太攰太濕要去做下淋巴按摩。Unique Beauty嘅人手淋巴排毒按摩,會由頭到腳都按晒,而一d重點特別攰同埋淋巴有d塞嘅位,治療師更加會特別幫我按多d,推個陣真係難免會有少少痛,因為「痛則不通,通則不痛」,所以就算痛都要忍住。治療師一路用力同我按摩,一路話我知淋巴液流動唔暢通個陣,就會係身體入邊嘅淋巴結附近堆積,會引致面部、腋下、手臂、腿部等有腫脹、水腫嘅問題,我聽完就明白點解自己瘦瘦地但手腳都係會比較腫。

Unique Beauty嘅淋巴按摩好唔好?我會話好值得做,雖然按個陣係會有d痛,但專業按摩師好細心知我唔受得力就會細細力開始再慢慢加大力度,佢幫我按手臂、大脾、小腿個陣按得好落力,又會好仔細咁幫我逐個位按下有無塞住淋巴,所以就算有d痛我都會忍住,忍忍下就覺得無乜野。按完之後係有少少酸痛,但第二朝一訓醒就已經感覺到個人無之前咁濕重,照鏡都覺得面、手臂同大脾無咁水腫,所以真係舒服左,絕對值得做。

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cuplife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()